środa, 28 września 2011

25 motif chalange zaległości / arrears

Kwiatki wymyślone przeze mnie, ale zainspirowane starymi pracami 
Fox z Tat-ology.
Flowers inspired by the old work of Fox from Tat-ology
 motif #8
Komplet wysupłany z ręcznie farbowanej nici, wzór autorstwa
Teri Dusenbury, znaleziony na 25 motif challenge
This set I made of my HDT, pattern from Teri Dusenbury find at 25 motif challenge.
 motif #9
Różyczki jak różyczki ;] chyba każdy zna :)
Roses like roses, I think everyone knows.
 motif #10
Jeśli dobrze pamiętam znalzłam te serduszka na 25 motif challenge
ale kompletnie nie mogę sobie przypomnieć kto jest ich autorem.
If I remember correctly I found this heart at 25 motif challenge 
but I can not remember who is the author.
 motif #11
Zakładkę znalazłam kiedyś, kiedyś w necie, niestety nie miałam schematu.
Robiłam na oko dlatego efekty są takie a nie inne ;]
Bookmark I Found in the internet a time ago,
I dont have a pattern so I invent it by myself ;]
It had to remind a lack of poppies.
motif #12

Prawie skończyłam przygotowywać cukierasy na blogowe Candy :)
przygotujcie się :)
I am almost finished prepare gifts for Big Blog Giveaway :)

5 komentarzy:

  1. Everything looks wonderful! I love your HDT!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi!
    I just saw this. Thank you for the link!

    Love the design. I also really like the poppy bookmark - very creative.
    Fox : )

    OdpowiedzUsuń